Katolicki Uniwersytet Lubelski. Instytut Jana Pawła II. ; Fundacja Jana Pawła II.
Artykuł z : Ethos. R. 29, nr 2=114 (2016), s. 17-28.
Instytut Jana Pawła II : Fundacja Jana Pawła II
ISSN: 0860-8024 ; oai:dlibra.kul.pl:50229
Dostępne publicznie bez ograniczeń - Domena publiczna
Domena publiczna (Public domain)
Instytut Jana Pawła II : Fundacja Jana Pawła II ; -
10000 - Biblioteka Główna KUL ; 10024 - Magazyn - Biblioteka Główna KUL
Sep 17, 2020
Sep 17, 2020
22
https://cw.kul.lublin.pl/publication/58064
Edition name | Date |
---|---|
Strzelczyk, Grzegorz - Jak „reklamuje się” Bóg? Jezus jako wizerunek Ojca. | Sep 17, 2020 |
Strzelczyk, Grzegorz Katolicki Uniwersytet Lubelski. Instytut Jana Pawła II. Fundacja Jana Pawła II.
Strzelczyk, Grzegorz Instytut Teologii Biblijnej "Verbum". Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Instytut Nauk Biblijnych.
Strzelczyk, Grzegorz Instytut Teologii Biblijnej "Verbum". Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Instytut Nauk Biblijnych.
Szahaj, Andrzej Katolicki Uniwersytet Lubelski. Instytut Jana Pawła II. Fundacja Jana Pawła II.
Fert, Józef Katolicki Uniwersytet Lubelski. Instytut Jana Pawła II. Fundacja Jana Pawła II.
Robaczewski, Arkadiusz Katolicki Uniwersytet Lubelski. Instytut Jana Pawła II. Fundacja Jana Pawła II.
Chyrowicz, Barbara Katolicki Uniwersytet Lubelski. Instytut Jana Pawła II. Fundacja Jana Pawła II.
Szutta, Natasza Katolicki Uniwersytet Lubelski. Instytut Jana Pawła II. Fundacja Jana Pawła II.